Свържете се с нас: 088 335 33 39|office.legalconsult.bg@gmail.com

Обезщетение при закъснял или отменен полет

Начало/Без категория/Обезщетение при закъснял или отменен полет

Обезщетение при закъснял или отменен полет

Полетът ти закъсня или бе отменен непосредствено преди излитането? Проваля ти се цялата екскурзия или бизнес срещите, които си имал вече насрочени! Това са само част от проблемите, които пътниците биха могли да имат, когато полетът им бъде отменен или закъснее. А знаете ли, че при тези обстоятелства Ви се дължи обезщетение?

LEGAL CONSULT съвместно с https://flyhelp.bg предлага пълно съдействие при отменени и закъснели полети.

Това, което следва да знаете е, че съгласно Регламент (ЕО) № 261/2004 на Европейския Парламент и на Съвета, на всеки пътник, чиито полет е закъснял или е бил отменен, се дължи заплащане на обезщетение / компенсация, от отговорния авиопревозвач. Обезщетение се дължи и при проблеми с багажа – изгубен багаж или закъснял багаж. За да е приложим Регламента за Вашия казус и да има възможност да Ви се полага изплащане на обезщетение от авиопревозвача, е необходимо да попадате в една от следните хипотези:

  • полетът Ви да е в рамките на ЕС;
  • полетът Вида пристига в ЕС от страна извън ЕС и да се изпълнява от авиокомпания от ЕС;
  • полетът Вида тръгва от ЕС за страна извън ЕС, без значение от каква авиокомпания се изпълнява.
  1. Какво обезщетение ми се полага при отменен полет.

В случай, че полетът Ви бъде отменен, то авиокомпанията следва да Ви изплати обезщетение в размери както следва:

  • 250 евро ако полетът е бил с разстояние до 1500 километра;
  • 400 евро ако полетът е бил с разстояние над 1500 километра в рамките на ЕС или с разстояние от 1500 до 3500 километра ако полетът е бил извън рамките на ЕС;
  • 600 евро за всички полети, различни от посочените в горните два случая
  1. Какво обезщетение ми се полага при закъснял полет.

Съгласно постановяваните от съдилищата в Европейския съюз решения, при закъснял с над 3 часа полет се дължи компенсация на пътника в същите размери като при отменен полет. Това означава, че ако Ваш полет е закъснял с над три часа, Ви се полага обезщетение, което авиокомпанията следва да Ви изплати, в размерите описани в точка 1 от настоящата статия.

  1. А кога не ми се дължи обезщетение, въпреки че полетът е отменен или закъснял?

Обезщетение се дължи единствено в случай, че закъснението или отмяната на полета е по вина на авиопревозвача и не е налице извънредно обстоятелство, което да я е наложило. Извънредно обстоятелство съгласно Регламента, е стачка, военни действия или лоши метеорологични условия. Наличието само на едно от тези обстоятелствра, освобождава авиокомпанията от отговорност и от задължение да заплати на засегнатия пътник обезщетение по Регламента. Доказателствената сила обаче е изцяло върху авиопревозвача, който следва да докаже, че закъснението или отмяната се дължи на такива извънредни обстоятелства.

В случай, че сте засегнат пътник, чиито полет е бил отменен или закъснял с над 3 часа, то ние от LEGAL CONSULT в сътрудничество с https://flyhelp.bg Ви предлагаме напълно безплатно съдействие! Точно така, не дължите никакви такси и разходи за нашето сътрудничество, ако то е неуспешно. Ние ще заведем от Ваше име претенция/жалба към съответния авиопревозвач за изплащане на обезщетение, а Вие ще ни дължите комисионна от 20% единствено в случай, че реално получите обезщетението си! Ако не успеем да се договорим за такова, то не ни дължите нищо за услугата! В случай на интерес, молим да се свържете с нас на посочения телефон или електронна поща или директно да заведете претенцията си изцяло онлайн на адрес https://flyhelp.bg/поискай-обезщетение/

By |2019-03-22T14:42:00+02:00януари 23rd, 2019|Без категория|0 Коментара
Go to Top